۸ پاسخ

نخوری خیلی بهتره مااین همه چیزای مقوی میخوریم ک بچمون سالم باشه بعد بایه چیز بد خرابش کنیم دلت خواست کم در حد چهارتا دونه پفک اینا بخور خودتو با میوه و مغزیجات سرگرم کن

خوردی بعدش مایعات و آبمیوه طبیعی بخور

آره من میخورم هفته ای یکی دوبار 🤣

من دلم حیلی بخواد میخورم ولی کم

اره منم میخورم

اصلا تا الان نخوردم امروز خیلی هوس کردم کرانچی خریدم باز کردم تا من بیام همسرم تموم کرد یه ذره تهش بود گفت همین بسه ضرر داره برات

پفک سویق بگیری عالیه میتونی بخوری
من میخورم

من خیلی کم پیش میاد میلم بکشه

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته هجدهم بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری