بچه ها من خیلی دلم چیپس و پفک میخاد میشه بخورم؟؟؟

۱۱ پاسخ

اره بخور من ک میخورم

در حد هوس عب نداره بخور

بابا بخورین نزارین به دلتون بمونه من هرچی که دلم بخاد میخورم اصلا ویار حالت تهوع نصبت به هیچی ندارم

اره بخور ولي زياد نخور

منم خیلی خوردم

سعی کن کم بخوری چون چیپسا همش تو روغن سوخته درست میشن پفکا هم همش مواد شیمیاییه

بخور خواهر

چندتا دونه بخور حالا دلت میخواد

من ماهی دوتا میخورم

اره هرچیزی کمش مشکل نداره

من خوردم چند بسته تاحالا

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
مامان فندوق و تو دلی مامان فندوق و تو دلی هفته نهم بارداری