هیچی چی قراره بشه ؟چرا واقعا اینقدر سخت میگیرید همه چیو قرار نیست با دوتا دونه چیپس پفک چیزی بشه
😐مگ ضرر داره ؟؟من گاهی چیبس و ماست موسیر میخورم
هیچی چی میخواد بشه مثلا
چقدر حساسین من همه چیز خوردم
هیچی نمیشه بخور بره
وا کی گفته نباید بخوری انقد حساس نباش
هیچی عزیزم نمیشه .من میخورم مرتب ولی تا یه حدی .
هیچی نمیشه من سر بچه اولم آنقدر خوردم
چون قند داشتم و هیچی دیگه نمیشد خورد
منم هر روز میخورم ...کم بخوری هیچی نمیشه
چیزی نمیشه عزیزم نگران نباش در حد هوس چندتا دونه اشکال نداره
هیچی نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.