دوستان ازچندماهگی به بعد نباید پفک چیپس بخوریم

۸ پاسخ

من از اول بارداریم ۳با۴ بار خوردم الان ۲۰ هفته ام

برا کلیه بچه ضرر داره نخور

من پرسیدم از دکترم گفت کلا چیپس و پفک مضره چه بارداری چه غیربارداری اما اگه هوس کردی دوتا دونه بخور برای رفع هوس

من عاشق چیپس پفکم فعلا زیاد هوس نمیکنم خودم و میتونم کنترل کنم ولی اگه نتونم وا ویلا😂😂بهتر نخوری خیلی ضرر داره ولی دیگه هوس کردی یه روز اشکال ندارع

نه قبلش میخوردم نه الان چون واقعا بده نخورررر

من از اول بارداریم هنوز ک هنوزه نخوردم میگن ضرر داره منم دیگه نخوردم

من که یک سالو نیمه نمیخورم😂 ولی اگه خییییلی هوس کنم ازین پفک کینواها میخورم

برای من که دکتر از اول منع کردم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان دونه(نلین)👶 مامان دونه(نلین)👶 ۲ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ام بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری