سلام میگم من خیلی دلم پفک میخواد ایراد ندارخ بخورم ؟؟؟

۱۵ پاسخ

نه بابا بخور سخت نگیر من تابحال هیچ چیمو عوض نکردم بخاطر بچه خب ادم ویار میکنه باید بخوره

ن بابا بخور منم میخورم فقد زیاده روی نکن مثلا هرروز نخور

نبابا منم همین الان چیپس خوردم

نه بابا بخور

من همین امشب خوردم دیگه واقعا نتونستم جلو خودمو بگیرم😂

قند بارداریت چنده

من‌از دیشب تا حالا دلم چیبش سرکه ای میخواست امروز دیگه نتونستم جلو خودم بگیرم خریدم خوردم

ععع منم تو همون هفته های تو دلم خیلی پفک میخواست دوبار خوردم 😁😁

نمیتونم خودمو راضی کنم دلم میمونه

چقدر شما راحتین من الان دوماهه تنقلات نخوردم

نبابا بخور

سر بارداری دخترم تقریبا ۴ماه ب بعد یکروز یا دوروزدرمیان یه پفک میخوردم تا اخر بارداری😑

نه بخور. عزیزم

بخور عزیزم هیچی نمیشه

منم یکی دوبار خوردم البته کم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۴ ماهگی