خیلی دلم ساندویچ ژامبون میخواد ژامبون۹۰درصد هم ایراد داره؟

۱۲ پاسخ

بخور بابا .. چقد سخت میگیرید

منم خوردم

بخور نوش جونت

نه بخور عشق کن منم میخورم گاهی

منم دیشب خیلی هوس کرده بودم و خوردم، هر روز که نمیخوای بخوری بخور نوش جان❤️

عزیزم بخور نوش جونت اشکال نداره یه بار درماه من خودم چندبار خوردم

من خوردم

یه بار اشکال ندارم عزیزم بخور نوش جانت

یکبار نه عب نداره

من از روزی باردار شدم هفته ای چند بار هوس کردم ولی در نهایت هیچ وقت جرات نکردم بخورم تا الان چون نگهدارنده داره میترسم

نه یه بار در ماه اشکال ندارد سخت نگیر

ن بابا یک بار ک ن

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری