من از دکتر پرسیدم گفت هفته ای ۱-۲بار اشکال نداره
میگن بچه پیش فعال میشه عدم تمرکز اینا میگیره وگرنه منننن عاشق کافئنینم.
هفته ای دو بار بخور خیلی نخور بنظرم بهتره
من میخوردم اصلا هیچی نمیشه بخور راحت
من زعفرون همچی خوردم
کم چون کافئین داره در طول روز مثلا اگه یه فنجون قهوه میخوری دیگ چایی یا هر چی که کافئین داره نخور
یک فنجون قهوه خالص میتونی بخوری یا مثلا یه لیوان از این نسکافه اماده ها روزی
بیشتر میگن بده
نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.