خانما میشه نسکافه بخورم

۶ پاسخ

من از دکتر پرسیدم گفت هفته ای ۱-۲بار اشکال نداره

میگن بچه پیش فعال میشه عدم تمرکز اینا میگیره وگرنه منننن عاشق کافئنینم.
هفته ای دو بار بخور خیلی نخور بنظرم بهتره

من میخوردم اصلا هیچی نمیشه بخور راحت
من زعفرون همچی خوردم

کم چون کافئین داره در طول روز مثلا اگه یه فنجون قهوه میخوری دیگ چایی یا هر چی که کافئین داره نخور

یک فنجون قهوه خالص میتونی بخوری یا مثلا یه لیوان از این نسکافه اماده ها روزی
بیشتر میگن بده

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۵ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان ⓑⓐⓑⓨ
ⓑⓞⓨ مامان ⓑⓐⓑⓨ ⓑⓞⓨ ۹ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان رايموند مامان رايموند ۹ ماهگی
مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۳ ماهگی