خانماعسل بخورم اشکالی نداره؟؟

۵ پاسخ

دکتر به من گفت نخور من گاهی قد یه قاشق چای خوری میخورم

سلام عسل مگه چه مشکلی داره تو کتاب ریحانه بهشتی هم اومده که 🍯 عسل بخورید تو ماه چهارم ؟

نخوری بهتره

بخور خیلی کم بخور دو سه هفته یک بار

من درحد یه قاشق تو شیر حل میکنم

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر حسن مامان امیر حسن ۷ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۵ ماهگی
مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجی مامان جوجی ۵ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی
مامان امیرحسین آیسو🩷 مامان امیرحسین آیسو🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان خانم ابراهیمی مامان خانم ابراهیمی هفته هجدهم بارداری