خانوما عسل بخورم اشکالی نداره؟

۷ پاسخ

کم بخور

در حد کم نه نداره. من از بهداشت پرسیدم

دکتر بهم گفته بود اصلا عسل نخور

اره خیلی ضرر داره من سرماخوردم قاشق مربا خوری میریختم تو لیوان باشیر داغ میخوردم نباید بیشتربخوری

درحد کم اشکال نداره

در حد کم میخورم من

عسل ک مقویه ولی گرمه باید مراعات بشع ب هرچیزی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۵ ماهگی
مامان جوجی مامان جوجی ۵ ماهگی
مامان نویان👶🏻 مامان نویان👶🏻 ۴ ماهگی
مامان امیرحسین آیسو🩷 مامان امیرحسین آیسو🩷 ۲ ماهگی