همبرگر بخورم اشکالی نداره؟؟

۹ پاسخ

از قصابی همبرگر دست ساز گوشت بگیر خودت کامل سرخ کن عالیه

زیادیش هم خوب نیست ضرر داره

بیرونی نگیر چون وسطشون نپخته کامل اگه میتونی خودت تو خونه درست کن.. خودم یبار بیرونی خوردم بعدش سرچ کردم دیدم نباید میخوردم😑

ن خودم ن همسرم ، این سوسی کالباسها معلوم نیس چی توشه

کامل پخته بشه مشکلی نیست

نه بخور

بخور بابا سخت نگیر شما که نمیخوای یکسره شب و روز بخوری
زن داداش من اینقد فست فود و پیتزا اینا می‌خورد ماشالله بچشم صحیح و سالم بغل گرفت

من خودم چون فست خور نیستم نمیتونم راهنماییت کنم، ن سوسیس ن کالباس ن همبر

از نظر شرعی حرآم

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🍼🧸 مامان دخملی🎀🍼🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان امیر حسن مامان امیر حسن ۷ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۵ ماهگی
مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجی مامان جوجی ۵ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی
مامان امیرحسین آیسو🩷 مامان امیرحسین آیسو🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان خانم ابراهیمی مامان خانم ابراهیمی هفته هجدهم بارداری