دوستان نون جو بخورم اشکالی نداره؟

۱ پاسخ

ن خیلی ام خوبه قند نداره
الان منی که قند دارم باید نون جو بخورم ولی نمیتونم بدم میاد

سوال های مرتبط

مامان یسنا.علی کوچولو مامان یسنا.علی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر حسن مامان امیر حسن ۷ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۵ ماهگی
مامان جوجی مامان جوجی ۵ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی
مامان امیرحسین آیسو🩷 مامان امیرحسین آیسو🩷 ۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری