سلام خربزه بخورم اشکالی نداره ؟؟؟؟

۷ پاسخ

🥲زور داره زیاد نخور .
شیرین هم اگ باشه چه بدتر به اندازه بخور

من خیلییی دوست دارم زیادم میخورم میگن از ماه چهار به بعد بخوری خوبه بچه خوشگل میشه

مخصوصا ۴ ماه به بعد

نه خوشکل میشه نینیت😍

من از خربزه خوردن جونم در اومده،بچم خوشگل بشه😐حالا از شانسم کلش شبیه خربزه میشه

ن چ اشکالی !خیلیم خوبه تو بارداری میگن بچه اگه دختر باشه باسنسو خوش فرم میکنه اگه پسرباشه چشماشو شهلا🤣🤣

اندازه بخور

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی
مامان خانم ابراهیمی مامان خانم ابراهیمی هفته هجدهم بارداری
مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ام بارداری