۴ پاسخ

بهتره نخوری حتما با پزشکت مشورت کن

۳۲۵ بدون کدئین مجازه

۳۲۵ بخور بدون کدوعین‌ باشه

نه من واسه میگرنم میخورم دکتر داده

سوال های مرتبط

مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نونخامه ای ها🧸 مامان نونخامه ای ها🧸 هفته چهلم بارداری
مامان دخترخانوم🩷 مامان دخترخانوم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری