سلام استامینوفن ۵۰۰ اگه بخورم واسه سردرد مشکلی داره ؟؟

۶ پاسخ

سلام ببخشید شما سونو نرگس افضلی رفتین؟ برای نوبت دهی و …معطل شدین؟

نصفش کن بخور

منم از دکترم پرسیدم گف از ۳۲۵ تا ۵۰۰ مجازی که بخوری ولی کدئین نباشه
منم یکی دوبار خوردم واسه سردرد الحمدالله طوری نشده

نه ۵۰۰ زیاده ، نهایت ۲۵۰ .. درضمن مایعات فراوون بخور سعی کن نخوری مسکن

اررررره

کدئین نباشه مشکل نداره
ولی زیاده روی نکنی

سوال های مرتبط

مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان موچی🧁 مامان موچی🧁 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری