خانوما سردرد شدید دارم اگه کلداکس بخورم مشکلی داره یانه

۶ پاسخ

حوله داغ کن بزار پشت سرت با روسری ببند خیلی خوبه

فقط استامینوفن ساده!! کلداکس نخوری تو رو خدا

نه نخور ضرر داره

خدای نکرده باعث ،،،،،،،

تو بارداری هیچ قرصی نباید بخوری فقط استامیفن ساده ،

فقط استا‌ ساده

سوال های مرتبط

مامان نونخامه ای ها🧸 مامان نونخامه ای ها🧸 هفته چهلم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نامشخص مامان نامشخص هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری