۶ پاسخ

۵۰۰ نخور منم سر درد دارم فقط ۳۲۵ دکتر داد

من میگرنم شدیدم گلم با شال مشکی محکم سرتو ببند و برو جای تاریک تاریک چند ساعت بخواب بیدار شدی خوب میشی

۵۰۰ زیاد دختر خوب تو بارداری ۳۲۵ فقط مجاز بالاترش ضرر داره

آستامینوفن 500 نخورین ضرر داره حداقل 325 بخورین

گلم هفته ی اول بارداری هم سردرد داشتین؟ فلفل سیاه رو‌تکون بدین و نفس بکشید اگه عطسه کنید سردرد آروم میشه

این سردرد های بارداری و همه دارن منم همینطور بودم من روزی یدونه استامینوفن می‌خوردم

سوال های مرتبط

مامان دخترخانوم🩷 مامان دخترخانوم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نونخامه ای ها🧸 مامان نونخامه ای ها🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی