۱۱ پاسخ

فقط استامینوفن ساده ۳۲۵میتونی بخوری

منم ۳ روز بود سر درد داشتم نخوردم دارو بعد سه روز الان خوب شده تا میتونی نخور ضرر داره

بخور من میگرنی میشم میخورم

شاید سردردت به خاطر اسید زیاد ونفخ معدته با استامینوفن رفع نمیشه در کل خوبم نیست سعی کن نخوری به جاش یه کوچولو عرق نعنا یا قرصی که دکتر واسع اسید معده میده بخور

نه نخور استامینوفن بچت اتیسم داره

سلام دکتر برا منم استامینوفن،، 500داد
خوردم ولی سر دردم آروم نشد

استانینوفنی ک میخوری ساده باشه کدئین و اینا نداشته باشه و اگه داری ۳۲۵ بخور ۵۰۰ زیاده. اگه نداری هم نصف ۵۰۰ رو بخور

استامینوفن ساده ۳۲۵گفت میتونی بخوری منم سردرد میشم ولی میترسم تحمل میکنم

من خوردم اصن تاثیر نداشت

آب سرد بخور

نخور گلم

سوال های مرتبط

مامان موچی🧁 مامان موچی🧁 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نونخامه ای ها🧸 مامان نونخامه ای ها🧸 هفته چهلم بارداری
مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری