۸ پاسخ

ساده باشه حتی ۵۰۰باشه مشکلی نیست اصلا مسکن تو بارداری اختلالی ایجاد نمیکنه فقط کدئین نباشه اینا گفته ی پزشکه

من ازدیشبه سردردم یه استامنیفون ۵۰۰خوردم ولی خوب نشدم🥲

وای از سر درد نگو 🤕 اخرشبا منفجر میشه
نصفش کن خاهر

من میگرن گرفتم تو بارداری
دکتر گفت هر ٨ ساعت ۵٠٠ بخورم

منم سردرد زیاد میگیرم دکترم گفت فشارم پایینه چیزای شیرین میخورم درست میشه

دکترم گفت مشکلی نداره برا یک وعده میخوای بخوری ولی من ۳۲۰ خوردم ، شما ۵۰۰ داری نصفشو بخور .

وای ن نخور با پزشکت مشورت کن

من استامينوفن ۳۲۰ خوردم شما ۵۰۰ نصف کن بخور

سوال های مرتبط

مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان عَلَوُيّهِ زهرا مامان عَلَوُيّهِ زهرا هفته شانزدهم بارداری