ساده باشه حتی ۵۰۰باشه مشکلی نیست اصلا مسکن تو بارداری اختلالی ایجاد نمیکنه فقط کدئین نباشه اینا گفته ی پزشکه
من ازدیشبه سردردم یه استامنیفون ۵۰۰خوردم ولی خوب نشدم🥲
وای از سر درد نگو 🤕 اخرشبا منفجر میشه
نصفش کن خاهر
من میگرن گرفتم تو بارداری
دکتر گفت هر ٨ ساعت ۵٠٠ بخورم
منم سردرد زیاد میگیرم دکترم گفت فشارم پایینه چیزای شیرین میخورم درست میشه
دکترم گفت مشکلی نداره برا یک وعده میخوای بخوری ولی من ۳۲۰ خوردم ، شما ۵۰۰ داری نصفشو بخور .
وای ن نخور با پزشکت مشورت کن
من استامينوفن ۳۲۰ خوردم شما ۵۰۰ نصف کن بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.