سلام کشک بادمجون اشکال نداره بخورم

۱۰ پاسخ

به به دلم خواست
چه اشکالی داره نوش جان

منم چندبار خوردم

نه عزیزم، کشک رو فقط بذار بپزه حتما، مشکلی نداره خوردنش

نه بخور

نعنا من کمتر میریزم بخاطر بارداری ولی درکل غذای مضری نیست

نه عزیزم منم یکبار خوردم چون تشنه میکنه نمیخورم

سیر کم بخور بخاطر فشار

اگر طبعت گرمه‌ کم بخور

نه اصلا

نه من چند بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد