خانوما تو کشک بادمجون اویشن زدن بخورم یان

۹ پاسخ

نه عزیزم هم بادمجون هست هم آویشن یه لقمه ریز بخور که چشمت نمونه ولی دیگه نخور

نخور عزیزم

ای بابا بخور از اون یک ذره میخواد چی بشه

اگر در اندازه ادویه باشی هر روز نخوری زیاد روی نکنی اشکال نداره

خانما بنظرم خیلی سخت نکنید
من هفته های اول فک کنم شش هفته بود یه شب انقد دلم رفته بود رو موز سه تا موز خوردم چهارمی نصفه بود که خواهرم از دستم برداشت خداروشکر هیچی نشد
الآنم دلتون نکشه کمپوت آناناس های نیم کیلویی رو تو یه عصر تا شب یا صبح تا ظهر تماما میخورم
اصلا نگران نباشید
البته میخاید احتیاط کنید بد نیست بدن هرکی فرق داره شاید

بخور به یذره که چیزی نمیشه

به نظر من یکم بخور دم نوش غلیظ آویشن ضرر داره ن یه کم تو کشک بادمجون برا عطرش ریختن

عزیزم نخوری بهتره...البته اگ کم باشه فک نکنم ضرری داشته باشه..ولی خب برا احتیاط نخور

نخوریا

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی💙💙💙💙 مامان فسقلی💙💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مهرداد. مامان محمد مهرداد. هفته هجدهم بارداری