۳ پاسخ

عزیزم دلم خانمی که بارداره نمیاد غذا مونده بخوره چون خدایی نکرده مسمومیت ایجاد میشه اونم غذا یخی ،،،
سعی کن عزیزم تازه به تازه بخوری چون توی بارداری معده ضعیف تر میشه و هرچیز کوچکی آدمو مریض می‌کنه

نه منم مامانم درست میکنه اندازه سه چهارروز فریز میکنم

نه بخور من خوردم اونم زیاد😍انقدم مقویه فقط زیاد نخور ک سنگین شی

سوال های مرتبط

مامان خانم ابراهیمی مامان خانم ابراهیمی هفته هجدهم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری