خانما میگم یکم زرشک تو غذا باشه بخورم اشکالی نداره؟

۱۰ پاسخ

نه یکم از هیچی مشکلی نداره
بعضی خوراکی های ممنوع در صورت مصرف مداوم و بیش از اندازه خطرناک هستن
و بهتر در صورتی که هوس کردی فقط به اندازه رفع هوس بخوری.

درحد چندتا دونه رو پلو و سوپ و غذا هیچ اشکالی نداره مشت مشت نمیخوای ک زرشک بخوری

زعفرون و زرشک تو غذا اشکالی نداره این خرافات قدیمی هستش دمنوش نباید باشه

فکر نکنم چیزی بشه من تو دلمه بود خوردم تو ته چین هم بود خوردم خداروشکر چیزی نشد فکر نکن این مقدار های کم تاثیری داشته باشه

نه بابا

آب زرشک نباید بخوری نه خود زرشک تو غذا
اونم دو ماه اول

نه عزیزم عیب نداره بخور

منکه میخورم

من خوردم‌یکم اشکال نداره که

بخور چه اشکالی

سوال های مرتبط

مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی