حلیم خوبه بخورم؟؟ ت هفته های من مشکلی نداره؟

۹ پاسخ

نوش جان

دارچین در اون حد ایرادی نداره
من همه غذاهام دارچین داشته از اول
نمیخوای ک دمنوششو بخوری

خیلیم عالیه حلیم هفته ای دوسه بار من دکترم از اولش گفت بخور

حلیم گوشت برای وزنگیری نی‌نی عالیه
هفته‌ای یکبار با دارچین‌ کم بخور نوش جونت

خوبه که حتی بعدن برا شیر دهی هم خوبه

عالیه

حلیم خیلی مقویه
من چون نمیتونم گوشت و مرغ بخورم
حلیم درست میکنم بعدم با گوشتکوب برقی گوشتا رو له میکنم که دیده نشه بتونم بخورم
تا الان دو سه باری خوردم

دارچین روش نباشه ارع

نه میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خانم ابراهیمی مامان خانم ابراهیمی هفته هجدهم بارداری
مامان فاطمه حسنی مامان فاطمه حسنی هفته بیست‌وهشتم بارداری