۱۱ پاسخ

من اصلادوست ندارم وزیاد نمیخورم ولی درحد کم مشکلی پیش نمیاد

سعی کن مشکی نخوری اسپرایت فانتا اینا اونم کم بخور

نخوری خیلی بهتره
من برا دختر بزرگم این چیزا رو رعایت کردم خداروشکر هیچ مشکلی نداشت

نخوری خیلی بهتره
من برا دختر بزرگم این چیزا رو رعایت کردم خداروشکر هیچ مشکلی نداشت

من اصلا نخوردم از اول بارداری

من ماهی یه بار دو ماه یه بار میخورم

من تا 22 هفته نخوردم ولی الان اگ بعد غذا نخورم ترش میکنم

نوشابه زیرو بدون قند بخور یا آب گازدار لیمویی

من میخورم کم

من ک مثلا هفته ای دوبار ته استکان
اخه نوشته بود باعث پوکی‌استخوان میشه

من میخورم ولی کم

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری