من اصلادوست ندارم وزیاد نمیخورم ولی درحد کم مشکلی پیش نمیاد
سعی کن مشکی نخوری اسپرایت فانتا اینا اونم کم بخور
نخوری خیلی بهتره
من برا دختر بزرگم این چیزا رو رعایت کردم خداروشکر هیچ مشکلی نداشت
نخوری خیلی بهتره
من برا دختر بزرگم این چیزا رو رعایت کردم خداروشکر هیچ مشکلی نداشت
من اصلا نخوردم از اول بارداری
من ماهی یه بار دو ماه یه بار میخورم
من تا 22 هفته نخوردم ولی الان اگ بعد غذا نخورم ترش میکنم
نوشابه زیرو بدون قند بخور یا آب گازدار لیمویی
من میخورم کم
من ک مثلا هفته ای دوبار ته استکان
اخه نوشته بود باعث پوکیاستخوان میشه
من میخورم ولی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.