سلام خانما . فرنی اشکال نداره بخورم؟

۷ پاسخ

سلام فرنی عالی‌هست یه دو پر زعفرون هیچ ایرادی نداره عزیزان ایشون هفته 23بارداری هست یه ذره زعفرون هیچ آسیبی به جنین نمیرسونه من که همیشه تو غذاهام زعفرون میریزم
زعفرون در حالی خطرناکه هست که یک استکان کمتر از نصف یا بیشتر یک‌جا خوردن این مدلی زعفران خطرناکه

خیلی خوبه
فرنی با آرد برنج برا وزن دهی بچه خوبه هفته ای یکی دوبار
بهتر از فرنی نشاسته هست

فرنی که خوبه هیچ مواد منعی برای بارداری نداره

سلام عزیزم نه واسه وزن گیری جنین هم خیلی خوبه
ولی خب زعفران داخلش نداشته باشه‌.

هیچی اشکال ندارد به شرط اینکه افراط نکنی

نه اشکالی
خیلیم عالیه

سلام عزیزم زعفران نزن
منم‌میخورم

سوال های مرتبط

مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری