انقدر حرفای چرت بقیه رو جدی نگیرید ، فاویسم یه بیماری ژنتیکی هستش ، اگر خودتون یا همسرتون دارید ممکنه بچه هم داشته باشه ،با خوردن چیزی بچه آلرژی نمیگیره ، اگر خودت حساسیت نداری تا دلت میخواد بخور باقالی کلی خاصیت داره و سرشار از پروتئین هستش عزیزم
اگه خودت حساسیت نداری میتونی بخوری عزیزم
بنظرم نخوری بهتره
من خوردم
نه هیچ اشکالی نداره اگه خودت حساسیت نداری و همیشه باقالی خوردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.