میگن جیگر و باقالی نخورین بده من خورد پلو تنم خوردم الان امروزم شاید پلو تن بخورم
بخور فداتشم ت که هررز نمیخوری ماهی یه بار هفته ای یه بار چیزی نمیشه
در هفته یکی دوبار اشکالی ندارد من خوردم
تن ماهی میگن جیوه داره و جز ماهی پرچرب محسوب میشه نخوری بهتره
بلللله نخور جیوه داره
منم خیلی خوردم اتفاقا همین دیشب کته تن درست کردم 😅
من خوردم،خیلی دلم میخواست
البته تن کم خوردم
من چند سری خوردم خدا. و شکر اتفاقی نیوفتاده
منم چند وقته هوس کردم ☹️انگار بده
تن خوب نیست تو بارداری بجاش سالمون و قزل آلا بخور
تن ماهی میگن نخورین
نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.