پلو تن اشکال داره بخورم؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

میگن جیگر و باقالی نخورین بده من خورد پلو تنم خوردم الان امروزم شاید پلو تن بخورم


بخور فداتشم ت که هررز نمیخوری ماهی یه بار هفته ای یه بار چیزی نمیشه

در هفته یکی دوبار اشکالی ندارد من خوردم

تن ماهی میگن جیوه داره و جز ماهی پرچرب محسوب میشه نخوری بهتره

بلللله نخور جیوه داره

منم خیلی خوردم اتفاقا همین دیشب کته تن درست کردم 😅

من خوردم،خیلی دلم میخواست
البته تن کم خوردم

من چند سری خوردم خدا. و شکر اتفاقی نیوفتاده

منم چند وقته هوس کردم ☹️انگار بده

تن خوب نیست تو بارداری بجاش سالمون و قزل آلا بخور

تن ماهی میگن نخورین

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماه کوچولو🩷 مامان ماه کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری