پلو تن بخورم خانما ضرر داره

۱۰ پاسخ

من که دکترم کلا تن ماهی رو ممنوع کرد برام

ی بار اشکال نداره

نخورید بهتره

ماهی بگیر با پلو بخور مفید تره

نه نوش جونت مقدار خیلی زیاد فقط نباید خورده بشه حتما هم حسابی بجوشون

اره خوب نیست

مصرف تن ماهی در دوران بارداری خوب نیست

با ی بار چیزی نمیشه ولی سعی کن کم بخوری غذا های کنسروی ضرر داره

میگن خوب نیست من یکی دوبار دلم خواست خیلی کم خوردم

من ناهار خوردم نمی‌دونم ایشالا که ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر ابوالفضل🩵 مامان امیر ابوالفضل🩵 ۴ ماهگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری