خانما شوید پلو بخورم ضرر داره یا ن کم میریزم شویدشو؟

۱۰ پاسخ

چه ضرری؟

من كه خوردم چندباري😊

بخور گلم من هر چند وقت درمیون درست میکنم

دیگه از وقتی همسر دستور پلو شوید داد، شوید خور شدی😂
عیبی نداره عزیزم بخور نوش جونت

بخور عزیزم
من مرتب میریزم تو ماست و کدو میخورم

هر چیزی کمش اشکال نداره

نه اصلا

عیبی نداره من توناست میریزم میخورم

نه عزیزم بخور

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان روزهای ابتدایی تولد
مامان ملینا مامان ملینا ۴ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان مامان ویهان ۱ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۸ ماهگی