شوید پلو خوبه بخورم یا نه ؟؟؟
کلن شوید خوبه بخورم؟؟؟

۵ پاسخ

عزیزم بخور نوش جونت همه چیز به اندازش استفاده کن من تا الان فقط از انبه دوری کردم چون دکترم گفت بده هرچی ک بگی خوردم ولییییی به اندازه ک خطری برای جوجم نداشته باشه

منم تا الان همه چی حتی جگر خوردم هرچیزی ب اندازه ش خوبه

تخم شوید اونم بصورت دمنوشش خوب نیس
شوید پلو اینا بد نیس فدات

بخور بره

من همه چیز خوردم تا حالا

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۸ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان روزهای ابتدایی تولد
مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخترم🩷پسرم💙 مامان دخترم🩷پسرم💙 هفته سی‌ویکم بارداری