۱۱ پاسخ

من زیاد خوردم تا ب الان

نه بابا هرچی به اندازش مجازه

من ک تا الان زیاد خوردم اونم با کنسرو ماهی😂

اون تخم شوید میگن خوب نیس خود شوید چیه ی مشت علفع

بخور عزیزم منم میخورم اتفاقی نمیفته

اگه دهانه رحمت پایین نیست بخور کلا اواخر بارداری میخورن.ولی در حد کم اشکال نداره

منم باقالی پلو با شوید درست میکنم میخورم عزیزم

من از ماه اول بارداریگ خوردم

با یه مشت سبزی خشک هیچ اتفاقی نمیفته

من که مرتب تو برنج میریزم البته دکتر غدد بخاطر که قندم لب مرز بود گفت برنج سفید نخور یا شوید یا عدس .بزن قاطی برنجت

بخور هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۸ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۵ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان دخترم🩷پسرم💙 مامان دخترم🩷پسرم💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری