برنج شوید وعدس میتونم بخورم

۵ پاسخ

شوید رو نمیدونم ولی عدس خوبه اهن داره

من ماهی یه بار یا دوبار با ماهی میخورم

شوید نخور عدس اره

مصرف شوید در حد اعتدال اشکال نداره، عدس هم ک‌مفیده♥️

شوید زیادخوب نیست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوی ناز من مامان جوجوی ناز من ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری