برنجی ک شوید وگشنیز وجعفری داره میتونم بخورم

۵ پاسخ

مامان ایلیا من امروز آزمایشگاه نورژن اهواز بودم آزمایش سلفری دادم آزمایشگاه خوبی هس؟ دکترم فرستادم اونجا

برنج شوید خالی مشکلی نداره ولی شویدی ک توش گشنیز جعفری داشته باشه بخاطر جعفری سعی کن کمتر بخوری

من شوید پلو با ماهی زیاد خوردم ... قورمه سبزی هم خوردم هیچی نشد

بله اشکالی نداره تو حجم زیاد نباید بخورین فقط

من سبزی پلو با ماهی زیاد خوردم اما باقالی کلا نخوردم

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد