بچه ها شوید تو برنج بریزم میتونم بخورم مشکلی نداره

۸ پاسخ

نه عزیزم بخور هیچ اشکالی نداره توی سبزی میگن کم بخورید چون قائده اوره تازه اونم میگن سه ماهه اول احتیاط کنید، کلا توی پلوها زرشک زعفران مشکلی نداره ولی اینجور نشه ی دیس بخوری در حد معقول من جز پرخطرام همه چیز برام مجازه فقط گفت هفته ای بیشتر از دوبار نشه هوس کردی بخور اشکالی نداره

من از اول میخوردم مشکلی نداشتم

من که میخورم

من خوردم

من اول بارداری همش شوید پلو خوردم

منم که میخورم

من میخورم

اره زیادنخور

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی 🥹 مامان نی نی 🥹 هفته پانزدهم بارداری
مامان 🥹🧿نور چشمم مامان 🥹🧿نور چشمم ۲ ماهگی