شوید پلو میخورین؟

۹ پاسخ

اره میخورم
من برنج سفید زیاد دوس ندارم

بله..چندین بار خوردم

اره ناهار امروز هست

اره من مرتب میخورم

آرره عزیزم من توو باقالی پلو میریزم میخورم

اره میخورم

بلی😍با لوبیا چشم بلبلی و سالاد شیرازی😋🤌🏻

جات خالی برای ناهار با باقالی درست کردم

اره

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان ملینا مامان ملینا ۴ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۵ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان لیا و فراز مامان لیا و فراز ۴ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری