خانما شوید پلو دربارداری ممنونعه؟

۱۰ پاسخ

من اصلا به جز زعفرون اونم فقط دم کردش.همه چیز میخورم همه چیز سرپسرمم می‌خوردم.بدن به همه چیزنیازداره.

نه عزیزم بخور نوش جان

نه من خوردم

به جز داروهای ممنوعه و لوازم آرایشی شیمیایی یا غذاهایی که باتوجه به شرایطت دکترت منع کرده باشه، هیچی ممنوع نیست.

نه عزیزم اگ به اندازه باشه اشکالی نداره

بخور عزیزم بخور
همه چیز بخور ، فقط اندازه نگه دار
خیلی معمولی
مثل همیشه

زیاد خوب نیست. کم بخور اگه میخوای بخوری

سه ماه اول مراعات غذایی داره بقیش هرچی خواستی میتونی بخوری

والا من چندبار شوید باقالی پلو خوردم . یبار رو دیگه نمیشه نخورد که

نه فک نکنم من که میخورم....بخوای حساب کنی تو بارداری همه چیزو میگن ضرر داره😑

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان شهریار❤شاهیکا مامان شهریار❤شاهیکا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان ملینا مامان ملینا ۴ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۵ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان لیا و فراز مامان لیا و فراز ۴ ماهگی