خانوما شوید پلو ضرر داره

۶ پاسخ

من یکی دو بار خوردم
فقط باقالی نخور

من ک تو بارداری چند بار خوردم

ن بابا بخوز نوش جان اتفاقا سبزیجات خوبن
ببین میگن شوید سه ماه اول یکم خطر داره

نهههههه

باقالی بده

نه منکه خیلی خوردم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۵ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی