سلام بچها من شوید پلو خیلی میخورم ضرر داره

۶ پاسخ

هرچيزي زياد از حدش ضرر داره

شوید نه.جعفری میگن زیاد نباید بخوری

من که سر دخترم تنها چیزی که خوردم همین بود

هر چیزی که بخوایم میتونیم بخوریم .فقط باید چهارچوبه حد مصرفش رعایت بشه.
نباید هرچیزیو زیاد بخوریم

نه عزیزم بخور

نه چ ضرری عزیزم بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱ ماهگی
مامان ملینا مامان ملینا ۴ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۵ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری