خانوما شوید پلو ضرر نداره بخورم

۷ پاسخ

ن بابا من چند باری تاحالا خوردم مال سه ماهه اوله بعدش میگن اتفاقا شوید پلو مفیدم هس

یعنی تا الان نخوردی؟ ماهتم خوبه دیگه بخور

نه بخور

معمولا خوراکی هایی ک ضرر داره تو ۳ ماه اوله

آخه نوشته بود شوید قاعده آوره باعث خونریزی میشه داخل گوگل زدم

نه عزیزم چه ضرری
نوش جون

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ملینا مامان ملینا ۴ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری