۹ پاسخ

ن بابا مشکلی نداره منم زیاد میخورم

ماشاالله ده تا همزمان

منم خوردم😂😂😂

مشکلی نداره ولی قندش بالاست رعایت کن

مفیدم هست نگران نشو

به تعداد فرد بخور خرما و رطب اینا رو
مثلا ۳ ۵ ۷ ۹ ۱۱

منم خوردم😄الان چققققد خوشمزه بود اوف

گرمیه سعی کن کم بخوری چیزی نمیشه نگران نباش

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری