خانما من خیلی هوس پفک میکنم

۱۱ پاسخ

من هفته ی بار مخورم

چه جالب
سال ۶۶ ویار مامان من سر من پفک نمکی بود و خربزه من متولد شهریورم
میگفت بابام همیشه کارتنی از سوپرمارکت سرکوچه براش پفک میخریده،همیشه همه خربزه قاچ شده خنک توی کاسه بزرگ تو یخچال بود😂
جالبه که منم کلا طبعم مایل به شوریجات و عاشق خربزه ام😂جالب تر اینکه مامان من اصلا ورم نکرد و فشار خون هم نگرفت.تازه مامان من نرس بود خیلی هم حواسش به سلامتیش بود. میگفت وقتی رفتم اتاق عمل برای سزارین اصلا کسی باور نمیکرد عمل سزارین دارم.
وزنشم ۴۷ کیلو بود موقع زایمان و منم با وزن ۳۲۰۰ دنیا اومدم.

مامانمم سر من ویارش کلا پفک بوده میگه از دور بوی پفک حس میکردم😁😅

نوش جونت بخور من چندباری خوردم🤪😋😋😋

سعی کن زیاد نخوری درحدی که هوست بخوابه من خودم جدیدا ب شیرینی خیلی علاقه پیدا کردم

نخور عزیزم نمک تو بارداری باعث احتباس مایعات تو بدن میشه ورم میکنی و خدای نکرده فشارخون میگیری

نی نی تون چیه

هفته یبار خوبه

بخور نوش جونت

بخور

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان رزا مامان رزا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یاسـین مامان یاسـین ۵ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری