خیلی هوس پفک کردم میشه خورد؟🥹

۷ پاسخ

بخوراشکال نداره هرچیزی که هوس میکنی یکم بخور، من که هرچی هوس کنم یکمی میخورم. 😁

بخور بابا چندبار مهم نیست اگ هرروز بخوری خوب نیسته

بخور اشکالی نداره زیادیش فقط خوب نیس

من خودم خیلی آدم حساسیم ولی یکی از دوستام گفت تو بارداری وقتی یه چیزی به دلت میفته و میخوای بخور یه باره هیچی نمیشه نزار تو دلت بمونه منم میگم به تو نزار تو دلت بمونه با یه بار چیزی نمیشه

من میخورم

من میخورم هفته ای یه بار در حد ۷ یا ۸ تا دونه چون واقعا عاشق چیپس و پفکم

اره بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق ✨️🩷 مامان فندوق ✨️🩷 هفته چهلم بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد