۱۱ پاسخ

منم يه سري صبحا كيك و چايي ميخورم، هر چيزي كمش ضرر نداره سخت نگير به خودت

والا خواهر من همین الان جلومه🤣
نمیدونم کارم خوبه یا نه🤣

چرا نشه خورد؟
من از اول بارداریم همه چی خوردم و میخورم انقدر سخت نگیر واقعا خوب نیست

پفک فشار میبره بالا من میترسم بخورم کیک هم درمانگاه گفت نخور

در حد هوس مشکلی نداره من هوس کردم امروز چیپس خوردم پنیری

من تا ۶ماهگی نخوردم ولی از وقتی وارد ۷ماهگی شدم همه چیز میخورم

هرروز خوردنش بده حالا در حد یه هوس و اینا بخوری چ اشکالی داره

والا من که عاشقشم همیشه میخورم 🤣🤣

من میخورم😐

بخور فدات پفک سعی کن زیاد نخوری کیک کاکائو مشکلی نداره

کم بخور

سوال های مرتبط

مامان یاسـین مامان یاسـین ۵ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق ✨️🩷 مامان فندوق ✨️🩷 هفته چهلم بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی