مامانا تو ماه چهارمم هوس جگر کردم میشه خورد؟؟

۸ پاسخ

بخور نوش جان
زیاده روی خوب نیست
هرچی بجاش خوبه
من خودم سر دخترم خوردم مشکلی پیش نیومد
البته من نمیدونستم تو بارداری باید احتیاط کرد
خیلی هم زیاد خوردم ...

جگر که میگن نه ولی قلوه میشه اونم خوب باید پخته باش همه جاش و کم مصرف بشه

در حد دوتا حبه

کم بخور پخته باشه

چندتا دونه میشه خورد...نگران نباش

منم خیلی دلم میخاد دل و قلوه و جیگر

دوتا تیکه کم چون سقط اوره

من تا حالا دو سه بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری