آیا تو 18هفته میشه جگر خورد

۱۳ پاسخ

یکم واسه رفع هوس اشکالی نداره زیاده روی نکن فقط

راستش نمی‌دونم یکی میگه بخور یکی میگه نخور

من از دکتر تغذیه پرسیدم

من که میخوردم
ماهی یک بار موردی نداره

نه اصلا نباید تا آخر بارداری استفاده بشه

کلا نباید خورد

یکم بخور طوری نیست

نبایدبخوری

کلا نباید بخوری تو بارداری کاری به هفته و ماه نداره.. خاستی بخوری یه لقمه کم بخور

در حد ۲ ۳ تیکه اوکیه من سه چهار روز پیش رفتیم پارک خوردم یکم

خیلی کم میتونی بخوری

نه اصلا

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان متین مامان متین ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷اَبــرا🩷 مامان 🩷اَبــرا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد