سلام. سونو 18هفته. جنسیت درست میگه ایا

۸ پاسخ

بله درسته من۱۱هفته هستم دکترم گفت۱۲هفته بیاسونوبهت بگم جنسیت بچه چیه

نینی‌ پسره؟

جنسیت چیه

من ۱۵ هفته جنسیت بچه هام فهمیدم درست بوده

نه عزیزم هیچی صد درصدی نیست من 18هفته رفتم انومالی گفت دختر تازه یه جای معتبر هم بود 22هفته یکم درد داشتم دکتر برام سنو نوشت اونجا بود که متوجه شدیم بچه پسر😑

تا جایی که من میدونم تا سونوی آنومالی انجام ندادید اصلا رو جنسیت گفته شده حساب نکنید چون احتمال اشتباه پزشک زیاده

سلام مامان جان بله ان‌شاءالله

۹۹ درصد درسته خیلیی کم پیش اومده اشتباه شده باشه

سوال های مرتبط

مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان kamran مامان kamran هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری