۱۳ پاسخ

من امروز رفته بودم بیرون با دوستم رفتم خریدیم پفک خلالی خیلی دیگه حوس کرده بودم یدونه رو با دوستم دوتایی خوردیم 😂بخور بابا الان مشگلی نیست از ۶ ماه به بعد اینچیزارو رعایت کن هر روز نخور ماهی یکبار اشکالنداره

بخور عزیزم اشکالی نداره

منم دیشب حالم بد شده بود از بس دلم خواست
گرفت برام چندتا دونه خوردم

وای من چند روزه هوس دارم ولی فکر میکنم بده ..نخوردم

درحد چندتا دونه بخور و مثل من وسوسه نشی یه بسته پفک رو تنهایی بخوری چون بعدش دست و پات مثل بادکنک باد میکنه😂

بابا من سر دخترم فقط چیپس و پفک میخوردم 🙄🙄

بخور منم امروز خوردم

ارع بخور

هر چند بار یه منم میخورم البته کم نه یه بسته کامل

من همه چیز میخورم ولی ن هر روزی

هرچی دوس داری میتونی بخوری فقط زیاده روی نکن

اره بخور

بخور عب نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان آرسام کوچولو💙 مامان آرسام کوچولو💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسـین مامان یاسـین ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد