هوس پفک کردم بدِ خوردنش؟؟؟چرا میگن نباید خورد؟

۸ پاسخ

من همه چیزی میخورم چه خبره باید نخوری ای بابا

بخور ولی یه بار

من چند بار خوردم نه کم بخور

من یک بسته چیپس سرکه ی خوردم امروز خخ

وای من اولا هم پفک میخوردم هم چیپس پیاز جعفری دست خودم نبود

من ماهی یه بار یه نصفه میخورم
با چندتا دونه هم سیر نمیشم ارگانیک و اینام حالیم نیست فق چیتوز 😄

منم میخورم

بخور ولی کم...نه بشینی دوتا سه تا بخوری

سوال های مرتبط

مامان یاسـین مامان یاسـین ۵ ماهگی
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان نازنازی مامان نازنازی هفته بیست‌وپنجم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی