۲۷ پاسخ

اون از کجا اومد؟؟!والله هر کی یه حرفی میزنه،چه ضرری؟؟!لوبیا جز حبوباته و یه عالمه اهن و مواد مغذی داری،سبزی سرشار از فیبره،گوشت سرشار از پروتئین!درواقع کلا یه غذای سالم و مفیده!ول کنین توروخدا حرفای خاله زنکی رو!اینو نخور اونو نخور!پس چی بخوریم؟؟!نون‌ خالی بخوریم بچه بزاییم؟؟!!!😑

من کلی خوردم راحت باش

خیلی عذر میخوام ولی زر زده هرکی گفته🥲با تچکر

بخاطر گشنیز و جعفری که داخل سبزیش هست میگن نخورید سقط آوره دور از جون البته اینم واسه ماه های اول بع از ۳،۴ ماه ضرری نداره اگه به اندازه بخوری

یا خدا😳توهین به قرمه سبزی😁🫢 قرمه سبزی کلا مفیده به شر و‌ورا اهمیت نده

بخور من ک خیلی خوردم هم کرفس هم قورمه سبزی

من زیاد خوردم طوریمم نشده

من چندبارخوردم

یاخدا من بالا ۲۰ بار خوردم ی بار سه وعده پشت هم مگه چقدر گرمی توش بخور بابا نهایت استرس داری ی سردی دوغی ماستی چیزی بعدش بخور

چطوری درست کردی دستورش بگو دلم خواست🥲🤭

کم بخور معده ات اذیت میشه

بابا یه پیاله خورشت هیچی نمیشه یه دیگ ک نمیخوری

من ک خیلی خوردم

کی گفته بد.هر غذایی در حد تعادل بخوری مشکلی نداره که

اینکه پشت سرهم قرمه سبزی بخوری خوب نیست در کل زیاد بد نیست بخاطر جعفری و‌گشنیز که داخلشه میگن کم بخورید اشکالی نداره

من خوردم چیزی نشد

نه نباید بخوری خیلی ضرر داره . بده من بخورم خخ

اگر قرار بود بچه با یه سبزی بیوفته که هیچی دیگه😂

بخاطر سبزی هاش میگن ولی خب هرچندوقت یبار چیزی نیس ک

بابا چرت میگن من از اول که فهمیدم حاملم ۱۰ دفعه قرمه سبزی و کرفس خوردم خدارو شکر هیچیم نشد

بخور گلم نترس

چرته بابا من خوردم بارها شده دارم میخورم

بخور نگران نباش

من همیشه درست کردم و خوردم مگه قرمه سبزی چی داره که نخوریم

چن وعده پشت سر هم میگن خوب نیس وگرنه ضرری نیس

چون سبزی های داخلش گرمه لوبیا گرمه ادویه جات گرمه

هرکی گفته دروغ گفته

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لوبیا 🥹 مامان لوبیا 🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ودوم بارداری