سلام خوردن قرمه سبزی آیا ضرر داره ،شنیدم میگن نباید بخوریم؟

۱۹ پاسخ

نه بابا بخور قدیما مگه این چیزا بود🤐🤣

ن بابا هرکی باردار بوده دیدم تا خرخره خورده خودم هنوز لیاقت مادر شدن نداشتم 😭😭

😵‍💫😵‍💫والا ما که خوردیم به من فقط شربت زعفرون و دمنوش و جگر و آب هویج گفت نخور مگه میشه ادم غذا نخوره 😫😫😫

نه عزیزم کرفس خوب نیست با اب هویج و دل و جیگر دیروز دکتر بهم گفتش

هرچیزی کمش بخوری مشکل نداره بدم من هفته یه بار میخورم چیزای دمنوش بده

من خوردم نوش جونت هرچیزی میتونی بخوری ولی زیاده روی نکن

چرت گفتن ، بخور گلم نوش جونت هیچ ضرری نداره

نه والا ما که خوردیم به کرات

بخور بابااااا کی گفتههه🤣

بخوردل نگیر
موقعی بچه دنیامیادمیگن چیزای باددارنخورین بعداززایمان اولین چیزی که میارن بخوری همین قورمه سبزی هست

اگه اینجوری باشه باید فقط اب بخوریم ک خواهر🗿😂

نه بابا من اصلا نصف اینچیزایی که خانمای کهواره میگن به دکتر گفتم بهم میخندید

دکترا میگن هرچیزی در حد اعتدال اشکال نداره

بخاطر گشنیز و جعفری اش و سبزی هاش میگن قاعده آوردن و باعث انقباضات رحمی میشه خوب نیست کم خورده شه یا از لوبیا و گوشتش بخورین

چرانخوری بخورزیادنه که دیگه نتونی نفس بکشی

نه چه ربطی داره😅😅😅غذاست دیگه

بابا بیخیالللل خاااااهررر☺️😂

نه بخور نوش جونت

😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری